Re: [guide-user] Language 'stuck', version date, toolbar order

Joaquin May 26, 2015

Hello;

Thanks Bill.

And it works perfectly.
Hopefully someone will take the helm and with your help and support can continue the path of efficiency and constant improvement of this great program that both helped and is currently helping to astronomy worldwide.
To date of today did not know why Bill left the project and now I understand that if I reached the Super retirement age by Bill and does well to rest and why we all have to keep improving as we can this project of such long-distance .
I can only help using it in my observatory as far today and see the possible faults as I programming anything.
Bill and encourage well-deserved rest that you have it.
I can only give you something from me and last night was drawing a part of the moon and this drawing is dedicated to you Bill, I hope you like it.

greetings;
http://postimg.org/image/8ggxit5ul/

J.Tapioles

Hola;

Gracias Bill.

Ya funciona perfectamente.
Esperemos que alguien coja el timon y junto con tu apoyo y ayuda se pueda seguir con la trayectoria de eficacia y mejoras constantes de este gran programa que tanto ayudado y esta actualmente ayudando a la astronomia a nivel mundial.
Hasta la fecha de hoy no sabia por que Bill dejaba este proyecto y ahora comprendo que si le ha llegado la edad de jubilacion estupendo por Bill y hace bien en descansar y por eso entre todos tenemos que seguir mejorando como podamos este proyecto de tal largo recorrido.
Yo solo puedo ayudar usandolo en mi observatorio como hasta la fecha de hoy y ver los posibles fallos pues yo de programacion nada de nada.
Animo Bill y descansa que bien merecido lo tienes.
Yo solo puedo darte algo de mi y anoche estuve dibujando una parte de la luna y este dibujo esta dedicado a ti Bill, espero que te guste.

http://postimg.org/image/8ggxit5ul/

Saludos;

J.Tapioles

http://pastorgalactico.16mb.com/