Ephemeris error in mutual phenomena Galilean satellites in 2015

tmjoaquin Feb 21, 2015

Hello;

Often when I try to view the ephemeris of mutual phenomena of the Galilean satellites of 2015 I get an error and has to be devido.

Sometimes it works well but other gives me that error.

Vos attached two screenshots with error.

Can anyone give me a clue to the possible solution.

View image: Dibujo PHEMU

View image: Dibujo PHEMU2

Hola;

Muchas veces cuando intento ver las efemérides de los fenómenos mutuos de los satelites galileanos del 2015  me sale un error y no se ha que es debido.

Algunas veces funciona bien pero otras me da ese error.

Vos adjunto dos capturas de pantalla con el error.

Alguien me puede dar una pista de la solución posible.